Загальні положення

Оферта – офіційна пропозиція продавця укласти Договір купівлі-продажу з покупцем у віддаленому режимі, тобто в інтернет-магазині. Укладення електронного договору можна вважати готовим, коли покупець повністю і вчасно оплачує товар за цінами, що позначені на сайті магазину.

Поняття та визначення

Ось терміни, які важливі в оферті:

  • “товар” – певна модель, аксесуар, комплектуюча або додатковий товар;
  • “інтернет-магазин” – засіб, за допомогою якого реалізують товари або послуги за електронним правочином відповідно до Закону України “Про електронну комерцію”;
  • “продавець” – організація, яка продає товари на веб-сайті інтернет-магазину;
  • “покупець” – фізична особа, яка укладає з продавцем договір на його вимогах;
  • “замовлення” – вибір певних товарів, які вказує покупець і оплачує їх.

Предмет договору

Компанія, яка продає товар, повинна передати його покупцеві, а він зобов’язаний отримати замовлення і провести за нього оплату згідно з договором. Процеси, які регулює договір купівлі-продажу при купівлі в інтернет-магазині:

  • вибір користувачем будь-яких позицій у магазині;
  • оформлення замовлення без допомоги співробітників магазину;
  • проведення оплати за продукцію, яку покупець замовив;
  • складання замовлення і його доставка до покупця згідно з договором.

Порядок оформлення замовлення

  1. Покупець може зробити замовлення будь-якого товару, який є в наявності на веб-сайті магазину.
  2. Замовлення може містити позиції товарів у будь-якій кількості.
  3. Якщо на складі немає товару, то менеджер обов’язково повинен повідомити покупця про це за допомогою дзвінка або електронної пошти.
  4. Якщо товару немає, то покупець може замінити його іншим такої ж моделі або скасувати замовлення.

Порядок оплати замовлення

Якщо замовили товар післяплатою, ви платите за нього під час отримання. Зробити це можна в транспортних компаніях за допомогою готівкового розрахунку в національній валюті – гривні. Якщо гроші в інтернет-магазин не надійшли, то він може скасувати замовлення.

Коли ви купуєте товар в інтернет-магазині, його доставляють до складу транспортної компанії. Там замовлення вже видають. Також ви отримуєте всі необхідні папери разом із замовленим товаром відповідно до законодавства України.

Права та обов’язки сторін

Продавець має право не надавати клієнту послугу згідно з договором, якщо він порушив вимоги. Покупець зобов’язаний провести оплату за замовлення й отримати товар згідно з договором. Якщо ви покупець, то маєте право:

  • зробити замовлення в інтернет-магазині;
  • укласти договір в електронному вигляді;
  • вимагати, щоб продавець виконав усі умови укладеного договору.

Відповідальність сторін

Кожна зі сторін відповідає за невиконання або неповне виконання вимог, які позначені в договорі та чинному законодавстві України.

Ось речі, за які продавець не відповідає:
1. Візуальний стан товару, який змінив виробник.
2. Невелику різницю в кольорі товару, оскільки на кожному моніторі комп’ютера колір відображається по-різному.
3. Правдивість і правильність інформації, яку вказує покупець під час оформлення замовлення.
4. Проблеми в обробці замовлень, доставці та наданні послуг, на які продавець не може вплинути.
5. Незаконні дії, які вчиняє покупець за допомогою доступу до Інтернету.
6. Поширення покупцем власних ідентифікаторів у мережі (логіна, пароля тощо) іншим особам.

Покупець сам відповідає за шкоду, яку він завдав юридичним особам, державі, фізичним особам або майну за допомогою наданого йому доступу до Інтернету. Це також стосується ситуацій, якщо під логіном і паролем покупця зайшла інша людина.

Якщо з’явилися надзвичайні обставини, які не могли передбачити обидві сторони або запобігти, вони можуть не виконувати умови договору. Це працює тільки в ситуаціях, коли обставини заважають виконати вимоги за договором. У цьому випадку обидві сторони розв’язують проблему тільки за допомогою переговорів.

Інші умови

  • інтернет-магазин може змінювати умови договору, але тільки, якщо він заздалегідь опублікує його на сайті horecatrade.od.ua;
  • головна мета інтернет-магазину – організація продажів в інтернеті віддаленим способом;
  • покупець відповідає за всі дані, які вводить під час оформлення замовлення;
  • при замовленні та проведенні оплати покупець дозволяє продавцю збирати, використовувати, зберігати та обробляти дані відповідно до Закону України “Про захист прав персональних даних”;
  • якщо покупець оплачує товар, то він повністю погоджується з умовами, прописаними в договорі;
  • дата електронної угоди – дата, коли покупець прийняв умови відповідно до Закону України “Про електронну комерцію”;
  • користувач може використовувати інтернет-магазин для вибору товарів і оформлення замовлення безкоштовно;
  • уся інформація, яку вказує покупець, конфіденційна, тому магазин може її використовувати тільки для опрацювання замовлення, доставки, повідомлень та інших внутрішніх операцій.

Порядок повернення товару належної якості

3 вещи, которые нужно знать о возврате товаров обратно в интернет-магазин:

  1. Повернути товар можна назад відповідно до чинного законодавства України.
  2. Якщо покупець хоче повернути товар, то це можна зробити тільки за його рахунок.
  3. Коли покупець відправляє товар належної якості назад, магазин відшкодовує всю суму за товар, але віднімає від вартості витрати на доставку.

Термін дії договору

  1. Умови укладеного договору прописані в Законі України “Про електронну комерцію. Укладенням договору вважається момент, коли той, хто направив, отримав відповідь про прийняття договору.
  2. Якщо продавець ще не відправив товар, то договір можна розірвати, якщо обидві сторони з цим згодні. У такому разі просто відбувається повернення грошей.
  3. Якщо одна зі сторін не виконує свої умови за договором, його можна розірвати тільки з 1 сторони. Також це можна зробити у випадках, які визначені чинним законодавством України.

Інтернет-магазин “HoReCaTrade Good” на офіційному інтернет-сайті horecatrade.od.ua надає платформу ФОП та юридичним особам для продажу товарів на підставі чинного законодавства України.